Standardowe przesyłki wysyłane są za pośrednictwem GLS. Produkty gabarytowe wysyłamy za pośrednictwem DPD i Ambro Express. Istnieje możliwość odbioru osobistego:76-251 Kobylnica, Kwiatowa 8.
Płatności w naszym sklepie realizowane są za pomocą Przelewy24. To szybki i bezpieczny sposób na opłacenie Twoich zakupów za pomocą przelewu bankowego lub Bliku.
Nr konta bankowego dla tradycyjnych przelewów:
Firma Handlowa Olimpia Kościańska
Santander Bank
90 1090 2590 0000 0001 3110 0958
Wysyłka przedmiotów małogabarytowych następuje w ciągu 24 godzin, przedmiotów wielkogabarytowych w ciągu 48 godzin.
W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym samodzielne śledzenie paczki.
Możesz zwrócić produkty do 14 dni od daty dostawy. Zwrot pieniędzy nastąpi tą samą metodą, co pierwotna płatność. W przypadku reklamacji produktu, wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. W trosce o Twoje bezpieczeństwo wszelkie ustalenia dotyczące reklamacji prowadzone są wyłącznie w formie pisemnej. Prowadzona korespondencja ma charakter formalny i jest utrwalana na potrzeby ewentualnych postępowań administracyjno-prawnych. Po udzieleniu przez nas odpowiedzi na zgłoszoną reklamację, Klient każdorazowo otrzymuje powiadomienie na adres mailowy podany w formularzu. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu w Kobylnicy, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.
Możliwa jest wysyłka naszych produktów do innych krajów. W celu ustalenia kosztów wysyłki międzynarodowej skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym samodzielne śledzenie paczki.
W momencie wydania kurierowi Twojego zamówienia do dostawy otrzymasz e-mail potwierdzający wysłanie przesyłki oraz link umożliwiający samodzielne śledzenie paczki.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Twojego zamówienia, produktów lub obsługi, skontaktuj się z naszą obsługą.
- PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK: 9:00 - 17:00
- SOBOTA: 10:00 - 14:00